Heeft u een compliment, tip of klacht?
Compliment of tip
Wij besteden veel aandacht aan onze nascholingen en diensten. Heeft u een compliment of tip? Dan horen wij dat natuurlijk graag. Vul het formulier hieronder in.
Klacht
Bent u niet tevreden over een nascholing, onze dienstverlening of andere zaken? Bespreek het eerst met een van onze medewerkers of noteer het op het digitale evaluatieformulier. Dit formulier krijgt u als u deelneemt aan een congres of nascholing.
Klacht melden
Is uw probleem na een gesprek met een van onze medewerkers niet opgelost? Dan kunt u binnen dertig dagen onderstaand formulier invullen. Uw ingevulde formulier wordt gestuurd naar de Raad van Bestuur. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie, doch uiterlijk binnen 30 dagen.
Klacht niet opgelost?
Is uw klacht niet opgelost of bent u het niet eens met het standpunt van de Raad van Bestuur? In dat geval kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijk bureau voor organisatie- en juridisch advies in de gezondheidszorg. Hoe dit in zijn werk gaat leest u in de klachtenprocedure.